Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Bloggbegäran

Kategori: Allmänt

Jag fick ett sms tidigare idag med frågan om jag lever eftersom jag inte visar livstecken varken genom sms eller blogg.
Ja, jag lever men som sagt är det så mycket just nu att jag inte vet när jag ska hinna gå på toa...ungefär.
Huset verkar så gott som sålt men jag firar inget försen papperen är påskrivna.
Idag har vi varit i Umeå och jag är så ledsen Erika att vi inte hade tid att hälsa på er ens för att hämta stolen men det har varit en helt galen dag då Magnus hade först tid på röntgen sen måste man äta sen hade jag tid för tatuering och sen hade Magnus tid för läkarprat och därimellan var vi tvugna att med rakerfart hinna handla underkläder och krimskrams till bröllopet. Det fanns bara inte tid till någonting annat än precis det som var ett måste.

Som sagt så tatuerade jag mig äntligen och skrev in även Trollets nman på armen där jag har Jakobs namn. Underbara Tompa kom med tokbra förslag och idéer som jag blev så nöjd med. Vi planerade för framtiden kan man säga. Jag som hade tänkt ha namnen rakt under varandra men som han sa så skulle det nästan bli som då man skrivit en inköpslista så vi satte Trollets namn lite snett nedanför Jakobs och sen kan nästa barns namn när det blir dags för det sitta lite snett nedanför Olivias men åt andra hållet. Dom ligger lite omlott alltså. Sen började vi skissa för det stora arbetet som kommer bli så jäkla bra nu när namnen står omlott. I slutet för februari har jag tid för den och jag lär nog bli kvar i studion minst halva dagen. Oj som jag längtar!!!

Nu är vi iallafall tillslut hemma igen och skorna jag var så glad att jag hittade till Jakob var inte ens i närheten att gå på foten så han står fortfarande utan skor till bröllopet.

Nu ska jag packa ur bilen och sen sova...

Tack för att du saknar mig ;)

Kommentarer

  • Ea säger:

    Nämen är det sant, har du besökt stan och inte mig? ;) Var köpte du skorna då? Du kan inte skicka hit dom med kvitto så kan jag byta till en större storlek? Fast dom var kanske inte köpa här?



    Givetvis saknar jag dig, massvis! :)

    2009-11-01 | 10:17:07
    Bloggadress: http://www.erikalundgren.com

Kommentera inlägget här: