Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Äntligen måndag...

Kategori: Allmänt

så känns det idag. Jag jobbade hela helgen och lyckades dra på mig en förkylning som slog hårt direkt. Jag fick en äcklig torrhosta som sen fick mig att tappa rösten men ingen feber eller speciell sjukdomskänsla så jag jobbade på än om jag var rätt trött. Väldigt skönt att helgen är slut och man får vara hemma dock.

Här händer inte mycket. Jag vill att hela den här veckan ska gå fort så människorna från Norge kommer hit och kikar och förhoppningsvis gillar huset. Vi har startat ett snabbprojekt med att tepetsera om i köket. Då den som tillslut köper huset förmodligen kommer tapetsera om igen så tog vi vara några billiga tapeter men dom som satt såg så himla illa ut så vi ville få det att se lite trevligare ut, ge ett bättre första intryck. Ikväll kommer även ett annat par tillbaka som fortfarande är intresserade och vill kolla lite mera.
Hoppas också att dom ringer vilken dag som helst nu och har mina glasögon färdiga så man slipper kisa fram rynkor i förtid och kanske ha mindre huvudvärk.

Nu är det dags för lunch och när Trollet sen sover tror jag att jag ska skura upp badrummet...

Några bilder från helgen....





Kommentarer

  • eva säger:

    Jag kan inte fatta att det ser ut sådär i Vma. Jag har inte ens jacka på mig när jag går ut här. Idag är det dock "ganska kallt"... 15 grader bara. :)

    2009-10-12 | 11:36:56
    Bloggadress: http://blogg.passagen.se/evisaur
  • Emma med Noah o Thias säger:

    Får ni alltid snö såhär tidigt ?. Har ni mycket ? Vill ju med ha massa snö här nere... snyft

    Har ni kallt med där uppe?

    2009-10-14 | 12:44:35
    Bloggadress: http://morgonstjarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: