Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Ångest och tårar

Kategori:

Jag satt coh läste om lille Viktor. Så vacker och modig och så fruktansvärt att han behövde ha det så jobbigt sin sista stund.

Det är orättvist och hemskt vilket barn det än gäller såklart men som förälder får man tänka själviskt också och just nu är en sån där stund där jag bara sitter och gråter och grubblar och har ångest.

Det får inte hända mina barn, det får inte!
Men tänk om det händer mina barn! Det får inte. Men tänk om.....

Det går ont i hela mig just nu. Det är så frustrerande att vara så maktlös! Jag vill göra något som gör att mina barn inte kan drabbas....för det får inte hända....

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Men Marie vad du hittar allt ledsamt...Sitter på jobbet nu å stortjuter...:-(

    2009-10-14 | 13:20:46
  • Sandra säger:

    Men fy vad jag gråter. Usch så hemskt.

    2009-10-14 | 15:12:44
    Bloggadress: http://sandramartensson.webblogg.se/
  • Marie säger:

    Usch, sitter och tok gråter nu .. Så hemskt!

    2009-10-14 | 19:46:10
  • Anonym säger:

    Dom var ju med på "Sjukhuset" på 3.an, då blev han ju bättre! stackars lilla pojke! :´(

    2009-10-15 | 01:46:29
  • lisa säger:

    Ja jag följde lillen på "sjukhuset". Jätte tapper och livlig kille. Man fick följa när han firade sin födelsedag på sjukan. Så blev han bättre och sen på efter texten fick man bara veta att han somnade in..Inte fick man veta att han led stackarn! ;(

    2009-10-16 | 00:26:54

Kommentera inlägget här: