Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Nu är det gjort!

Kategori: Allmänt

Det skulle bli alldelens för mycket att skriva om jag en skulle försöka få med hälften så jag säger bara som så att allt var helt perfekt!

* Det gick bra i kyrkan och jag var inte nervös alls faktisk annat än precis innan vi skulle gå.
* Festen var magisk och helt underbar! Sån planering och så fint allt var.
* Lillasyster förstörde mitt smink med sitt fina tal.
* Maten var fantastisk och tårtan så fruktansvärt vacker!
* Presenterna var många och underbara!


Det enda som sprack lite var att jag och Magnus hade verkligen bestämt att vi skulle ta det lugnt med spriten och sen åka hem lagomt tidigt men vi var nog 2 av dom som var fullast och till hotellet kom vi alldelens för sent.
Detta har idag resulterat i att Magnus fortfarande är full/bakis och bara ligger och sover i soffan och jag mår lite illa.
Men för de av er som blev superoroliga igår/natt att jag skulle bli flyförbannd på honom för att han var så full kan jag tala om att så blev det inte ;) Det var ju för tusan bröllopsfest!

Bilder har vi ju inga egna så nu väntar vi bara på att det ska trilla in kort från alla som fotat så kan jag lägga ut någon bild sen.

TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR DAG!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Hörrdu, man SKA vara fullast på sitt bröllop, det är ju ändå ni som är huvudpersonerna & som knutit ett jätteband! Det tycker då jag & vi levde också upp till det, man SKA ha så kul det går, hotell är överskattat! :) Ni gjorde helt rätt!H

    2009-11-15 | 13:31:11
    Bloggadress: http://www.johannagronlund.com
  • Tella säger:

    GRATTIS!!



    Vad roligt att höra att allt gick bra.. Nu vill man ju se kort :)



    Stort grattis igen..



    kramar

    2009-11-15 | 18:04:37
    Bloggadress: http://tellas.blogg.se/
  • kajjan säger:

    HUr känns det nu, att vara fru tänkte jag ;) Underbart! Gratti igen. Nu vill jag också se kort!!!=)

    KOmmer ni imorgon?

    Vi ska käka kl 13 på folkan och sedan går vi på öppna föris, vid 14...



    2009-11-15 | 21:42:44
  • anna sj säger:

    stort grattis till er båda! ni verkar ju haft en toppen dag/kväll, härligt! :)

    2009-11-16 | 08:54:16

Kommentera inlägget här: