Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Guds förbannelse...

Kategori: Allmänt

allt bara jävlas!

Satt i flera timmar igår och gjorde bordsplaceringskorten när vi kom på att det måste räknats fel för papperet räckte inte. Jag grät en skvätt och sen fick jag gå ifrån min starka bild jag hade i huvudet och göra varannan i en annan färg. I slutändan räckte inte det papperet heller och nu fattas det typ 18 kort i den färgen.....M ska kolla på Blommona idag om den finns där annars....gråter jag nog lite till. Vill ine ha tre olika färger ju....

Och tråkig är jag. Eva är hemma bara till någon dag efter bröllopet och har så trevligt med Maria, Lisa och Ella varje dag och jag hinner inte vara med. Hon vill umgås och hitta på saker men jag hinner ju inte.....jag hinner inte :(

Ska snart iväg och se på ett ungefär vad det blir av håret....om hon hinner hem för att fixa håret till lördag vill säga...det var ju ännu en lyckträff i allt att frisörska kom på att hon skulle till stockholm på fredagen.....
Kajsa du får hoppa in som reserv ifall hon inte hinner....gör en fläta eller vad som helst.

Nää..jag ska fortsätta städa och låtsas som allt är som vanligt...

Dessutom verkar magsjukan köra världens race runtikring just nu och det skrämmer skiten ur mig. Tänk tänk tänk om vi får magsjuka i slutet på veckan....jag dör....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: