Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Shopping

Kategori: Allmänt

Idag var vi och fixade cykelhjälmar till ungarna. Helst hade jag velat ha en tuff hjälm till Jakob men han ville bara ha den tråkiga svarta och till Olivia fann inte mycket att välja på. Hade helst haft en lila snygg hjälm till henne men en med kossor på går också bra, huvudsaken den gör sitt jobb.
Vi blev naturligtvis tvugna att fara ut på en liten premiärtur och även om det verkligen inte syns på korten så tyckte hon nog det var jäkligt spännande för jag hörde henne småfnittra hela tiden bakom ryggen på mig.
Sen blev det kvällsbad och nu ligger dom. Jag ska slösurfa lite sen blir det en kopp te framför Cityakuten innan det är sovdags.
















Ser nu att det är fel datummärkning...baskade skitkamera!



Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Tycker Jakob gjorde ett superjobb att välja hjälm, sketa snygg ju! Hade önskat att sådana fanns i Bellans storlek ;) Nu har jag skickat massvis med kort till dig!!! =)

    2009-05-25 | 22:07:58

Kommentera inlägget här: