Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Jag lever....

Kategori: Allmänt

gör ni??
Jag mår dessutom oförskämt bra än så länge. Det kanske slår till efter lunch.
Supertack för igår tjejer...det var helt fantastiskt roligt. Vilka jävla vulgomorsor vi är....fy fan.

Dock var det tillräckligt för den här helgen så den tilltänkta personalfesten ikväll blir nog bara en personalmiddag....sen far jag hem. Men jag vill fortfarande vara prinsessfin Erika ;)

Jag har fått ett väldigt intressant mail också....lite halvspännande. Vi får se...

Nu har M gjort iordning go brunch åt mig med baguetter och grejer. Baj baj

Kommentarer

  • Emily säger:

    Jag är vaken och i topptrim. Eller ja, nästan. Hotellet sög som väntat men ändå råkade jag bli kvar till klockan var över 2.

    Hur hade ni det efter jag gått?

    2009-05-30 | 11:06:46
    Bloggadress: http://emilystighall.blogspot.com
  • Erika säger:

    Mår bara fint idag. Det var ju sjukt kul igår! Hör av dig om vilken tid du ska på middagen så kommer jag förbi en stund innan och försöker fixa håret.

    2009-05-30 | 12:48:52
    Bloggadress: http://www.erikalundgren.com
  • Kajjan säger:

    Huvva vilken skallebang jag hade imorse...och känner av den fortfarande.=) Visst hade vi sketaskoj!!! =) Måste vi göra om! Snälla maila bilderna till mig!!! =) kram

    2009-05-30 | 22:09:52

Kommentera inlägget här: