Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Idétorka!

Kategori: Allmänt



Igår blev Trollet 11 månader gammal...11 månader!!
Så här fort gick inte det första året med Jakob. Det måste ju ha att göra med att man har 2 st, man hinner inte med.
I allafall så har jag inte den blekaste om vad jag ska köpa till henne och håller på att få lite panik. Jag vet att hon förmodligen inte bryr sig så hårt men då hon är uttråkad av allt hon har här hemma vill jag verkligen hitta något roligt.
Jakob var så enkel eftersom han började brummat med bilar då han var typ 9 månader men Trollets enda leksak som duger är ju jag, jag är hennes docka som hon alltid måste ha intill.
En dockvagn och en docka har jag kommit på än så länge så snälla ge mig tips och finns det på en websida så ge mig adressen....


Idag var det då inte alls lika bra väder som igår men det gör inget för gårdagen var den mest underbara dag jag haft på länge! Tack mamma!
Imorgonkväll funderar jag på att lämna monstren hemma och åka och hälsa på GosGrisen...ja kanske Lillasyster också men mest GosGrisen...vi får se.

Nu dammsugning!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Personliga sagoböcker tycker jag är en jättefin present! man skriver då bara i barnets namn, några vänner, hemstad och en hälsing sen kommer en fin bok några dagar senare för ynka 149:-

    www.sagoborgen.se, www.magiskpresent.se

    2009-05-19 | 09:11:09
    Bloggadress: http://malinnas.blogspot.com
  • kajjan säger:

    Ja tänk att de snart är 1 år!!! Shit va tiden går fort! Har inte ens börjat tänka på vad man ska köpa, kanske man måste börja med det...=)



    Jo dressen är från www.idaandemil.com , en sida JOhanna länkade till en gång. Märket heter Zapp eller nåt...danskt. Väldigt mjuk och skön.

    2009-05-20 | 22:59:26

Kommentera inlägget här: