Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Helgen..

Kategori: Allmänt

Jo det har varit lite dåligt på bloggfronten på sista tiden. Jag tror jag håller på tappa intresset. Lilla Mor klagar på att det är för lite bilder också så inatt har jag laddat batterierna till kameran så vi ska kunna ha fotosession idag.
Inget speciellt har då hänt iallafall. I fredags hade vi surströmmingspremiär ute på altan, harre så gott det var!
Igår blev vi bjudna ut till Dalasjö på grillat och godsaker så maten har då inte varit något fel på denna helg. Igår var Trollet riktigt hostig och snorig och när jag tittade till henne på kvällen så var hon kokhet. Efter tempning visade termometern 40 grader...stackars mitt lilla Troll. Hon fick en alvedon och jag har bara hört från henne en gång inatt. Nu är klockan kvart över åtta och hon sover fortfarande, inte ens morgonvälling har hon ätit.

Vad mer...? Att jobba går bara bra än om jag är väldigt bitter och ledsen över att inte få fortsätta på natten, jag trivdes verkligen helt fantastisk med det. Lite tråkigt också är att det finns visst många bittra avundsjuka männsikor som bara måste prata och sura.  Bitterf*ttor!

Jag kollade just mitt konto också....underbart att med lite jobb gå från dom jäkla 7500kr till det dubbla! Det måste vi fira med ett par nya byxor!!

Nu ska jag kolla så mitt Troll lever och sen blir det bus i solen!!

Kort kommer sen mamma!

Kommentarer

  • Maydotter säger:

    Tja.

    Du får inte tro jag stängt ute dig från bloggen. Jag har bara lagt ner den.

    2009-05-24 | 12:50:10

Kommentera inlägget här: