Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Härliga sommarvärme

Kategori: Allmänt

Medans Trollet sover så passar jag på att steka mig ute på baksidan men hon vaknar nog snart så speciellt mycket färg hinner jag knappast få...men det är skönt.

Morsdag idag och Magnus har tagit bra hand om mig innan han blev tvungen att åka ned till inlandsmässan och jobba. När Trollet vaknar ska vi käka och sedan gå ned och hälsa på honom.

ikväll kommer LilleGris hem också och jag har längtat efter honom. Han har det så bra där i stugan men nästa helg åker vi upp allihopen och jag läääängtar. hoppas på massa sol då också.

Ikväll film och mys...



Jordgubbar är gott!


Sommarmys!


En "sommarkatt"


Sötnos


Bus!


Nya bilstolen



Kommentarer

  • lisa säger:

    Jag tror att jag tänker hyra en bilstol från Ntf i Umeå och sen efter ca 8 månader köpa en som bebis kan ha längre. Hur länge kan de ha den där som du köpte?

    2009-05-31 | 12:11:59
    Bloggadress: http://sessalii.blogg.se/
  • Tella säger:

    hej hopp. jag tror ntf här i umeå har slutat hyra ut bilbarnstolar =/

    2009-05-31 | 13:08:23
    Bloggadress: http://tellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: