Maroschka

En småbarnsförälders vardag

2 steg

Kategori: Allmänt

var vad trollet tog på egen hand idag!
Dock tror jag inte för fem öre att hon gorde det för att hon var medveten om vad som hände eller så utan hon som bara vill gå o gå o gå numera höll i mina händer och rätt vad det var så släppte jag henne och då fortsatte hon 2-3 steg innan hon stannade och fattade vad som hände och föll i mina armar. Så lyckosteg skulle jag säga och än är det nog en bra bit bort att hon medvetet går.  Men balasen finns :)

Mycket som snurrar i huvudet just nu. Tack Lillasyster för de lugnande orden idag och för lånet av cykelkärran.

Nu ska snart barnen i säng sedan blir det Robinson och några glas vin, så lugnande och mysigt.

Kommentarer

  • Emily säger:

    VAd roligt. Så gjorde Nikki i början också. Hon tog stöd vid bordet och sprang, sen när bordskanten tog slut så fortsatte honrak fram tills farten tog slut och hon föll. Men det är ju balansträning iallafall och det tog inte lång tid förrän hon gick på riktigt.

    2009-05-02 | 19:55:24
    Bloggadress: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här: