Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Vad är det som händer??

Kategori: Allmänt

Jag borde verkligen inte få visa mig ute som jag ser ut! Jag kommer skrämma ihjäl varenda unge på Öppna Föris idag! Det har ploppat upp finnar överallt, ja överallt!!
Jag som äter samma p-piller som jag alltid gjort som har fungerat så bra mot finnar och nu helt plötsligt har jag mer ön någonsin. Jag har tom en på läppen, eller ja precis i skarven mellan läppen och huden och det ser fruktansvärt ut och gör ont nåt vansinnigt.
Som om jag inte redan hade svårt att se mig i spegeln.....
:(

Kommentarer

  • Ea säger:

    Ut i solen bara så försvinner dom, eller så får du sova med tandkräm på alla finnar ;). Alla säger att det är en myt men jag tycker att det funkar. Sedan har du ju en tendens att överdriva lite och jag tror nog inte att det är så farligt den här gången heller :D.

    2009-03-18 | 12:27:34
    Bloggadress: http://www.erikalundgren.com
  • Hannah säger:

    Hallojs, Dexter får bara laktosfri mjölk för att han tål nog inte vanlig mjök.

    Har haft himla tur att han äter allt utan problem, men vi saltar ju inte maten, det får var och en göra själv om man vill det.



    Jo nästa gång så har jag planerat att komma:D skulle gå dit med Erika så jag vågar mig till er nån gång. Är såå feg

    2009-03-18 | 21:27:47
    Bloggadress: http://mittstoralillaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här: