Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Underbart!

Kategori: Allmänt

Var in o kollade vad jag ska få tillbaka på skatten i år och jag blev inte besviken :)
Jag får det inte att gå ihop det där hur man kan få tillbaka så mycket mer som mammaledig än jag fick ifjol då jag jobbat ett år....jaja skitsamma.
Nu blir det både trevlig sommarsemester och så kan jag boka ny tid med Tompa så snart han ritat taueringen så får jag den gjord innan hösten också.
Men nu när jag börjar jobba ska jag ringa och be dom dra ändå lite till i skatt så man kan få närma sig summorna lillasyster får :p

Kommentarer

  • Marlene säger:

    vars har du kollat det?

    2009-03-23 | 20:34:38
    Bloggadress: http://ajkju.blogg.se/
  • lisa säger:

    Jag var och provade massor med mamma byxor men hittade ingen stl som passade mig. Slutade med att jag köpte ett par jätte stora mamma jeans från HM i stl 38 som sitter så fullt att det är skamligt. Och dessutom så sitter de obekvämt över magen. Så var det med alla jag provade, antingen fick jag inte upp dem över rumpan eller så är de så stora de hängde där bak och pösiga på benen. Därför vågar jag inte köpa några från tradera när jag inte vet vilken stl jag ska ta.

    2009-03-24 | 10:59:47

Kommentera inlägget här: