Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Tyst och lugnt...

Kategori: Allmänt

Jakob ska inatt sova hos mormor och morfar och de är så tyst i huset att det är rent av liiite otäckt.
Trollet ligger på golvet och fortsätter öva och bli förbannad och jag o Magnus ska äta bakpotatis. Det var längesen..

Mammaträff imorgon och jag har inte den blekaste om vart jag ska men får hålla koll efter de andra bilarna.

Jag har börjat få en otäck värk i handlederna, just nu gör det faktiskt riktigt ont och på natten har jag vaknat av att det värker...jag undrar vad som är pågång.

Jaa...det var lite av dagen i punktform. Kommer inte på mer....min vagn ser ut att bli såld till Stockholm och jag själv ersatte den direkt med samma sort i annan färg:



Den blir bra vid lite sämre före och regn och blåst.
Bara Sittyn kvar nu och sen frammåt våren säljer jag min blå om någon är intresserad....

Nu mat..sen fruktsallad.

Kommentarer

  • Ea säger:

    Haha, du är ju galen! Lika bra att du blir dagmamma du också nu när du har vagnar för ett helt dagis. Slipper du ju jobba dag inom äldreomsorgen också och Vilhelmina behöver väl barnomsorg? :)

    2009-03-08 | 21:15:14
    Bloggadress: http://www.erikalundgren.com

Kommentera inlägget här: