Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Tant Marie

Kategori: Allmänt

Jag har idag den mest hemska men på något vis underbara träningsvärken i armar, bröst, ben och rumpa. Hittils har det varit skitroligt att styrketräna och det känns ju så bra då man känner att det faktiskt tagit. Idag är det vila men jag funderar på att börja simma på onsdagarna. Imorgon är det rygg, axlar och triceps.

Soligt soligt ute och om det inte hade varit för att Jakob inte orkar gå hem sen så skulle vi ha gått till öppna föris idag men det får bli bilen så kan man snabbt åka hem och lägga skruttan sen.
Måste sätta mig ned och komma på en bra veckomatsedel också inför storhandlingen så man slipper åka ut och handla varje dag för att kunna fixa middag. dessutom blir det ju oftast billigare så här.

Ingen bebis har lillasyster fått klämma ut heller och tiden gick ut igår. Nu börjar det kännas nervöst och jag längtar efter lilleskutt så vansinnigt och blir alldelens gråtnmild varje gång jag tänker på detta kommande lilla liv.

Nu ska jag skriva 2 inköpslistor, en till min vårstädning med start imorgon där varendaste lilla yta i huset ska torkas ren och en för vad jag måste hitta i Umeå tex. linnen, klänningar, mockasiner, baddräkt mm.

hejs!







Kommentarer

  • lisa säger:

    Vad duktig du är som tog tag i träningen! :)

    2009-03-25 | 13:23:47

Kommentera inlägget här: