Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Svar

Kategori: Allmänt

på din anonyma komentar:

Jag skriver i min blogg om allt som har med mitt liv att göra. Mest om barnen och om M eftersom dom är mitt liv. Jag har skrivit inlägg som handlat enbart om hur underbar M är och hur bra han behandlar mig och hur mycket jag älskar honom likväl som jag skriver om när han beter sig mindre bra.
Han har läst vad jag skrivit och han skrattar åt det och skakar lite på huvudet.

Jag kan medge att jag var lite vass i tonläget med lite många svordomar men det var så jag kände just då och då skriver jag det. Sen fick jag dåligt samvete och har tagit bort det...

Men du behöver inte oroa dig mer för honom.

Kommentarer

  • Ea säger:

    Jag vill läsa den anonyma kommentaren! Nyfiken i en strut, tittar alltid ut :).

    2009-03-13 | 14:55:35
    Bloggadress: http://www.erikalundgren.com

Kommentera inlägget här: