Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Rent hus...

Kategori: Allmänt

ja så rent som det är här nu tror jag inte det varit sen väldigt länge.
Elräkningen den här månaden komme rinte bli rolig att titta på då både tvättmaskin och turktumlare gått konstant sedan i måndagsmorse. Jag tror inte att 12 tvättar stoppar och dom går ännu.
När jag som bäst håller på att skura golven för andra gången så ser jag Johanna och Erika vandra förbi ute i det fina vädret. Då knep det till av avundsjuka, det är verkligen underbart ute idag och jag skulle fasen offra mycket för att komma ut ur det här huset efter de senaste 3 dagarna. Kanske på fredag att man får ta en liten promenad förutsatt att man inte åkt dit själv. Risken är ju överhängande och helst nu när man stressat till döds i 3 dagar och börjar slappna av....slår det till!

Jaja...nu ska byta vatten och skura golven en vända till sen bara njuta av renheten och den goda doften från Grumme Citronsåpa.





Kommentarer

  • lisa säger:

    Usch, ni åkte verkligen på en jävla magsjuka. Stackare! Hoppas ni får vara friska nu och ta igen er ! Puss !

    2009-03-11 | 15:26:11

Kommentera inlägget här: