Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Minnen..

Kategori: Allmänt

Hittade den här gamla låten på youtube och jösses vilka minnen man får av att lyssna på den. Jag kan inte påstå att jag saknar låg,mellan eller högstadietiden men gymnasiet....så underbart det var! Underbar klass där jag saknar så gott som alla.




Jag minns när jag bode i min lilla etta på larco och Gardfall bodde vägg i vägg och knackade för att kolla om jag var hemma och var jag det kom halva Jakt o Fiskeklassen över och mös i min lilla soffa och min lilla säng nästan varje kväll.
Jag saknar alla så mycket och önskar att man kunde träffas oftre...vi är rätt dåliga på det. Hur svårt är det att bjuda in oss alla till samma stället som förfest tex...?
Jag längtar tills det är dags för jubileum!!

Kommentarer

  • lisa säger:

    Vad fint du har gjort på bloggen! :) Och anonyma inlägg ska man totalt strunta i. Vem blir inte vansinnig arg på sina karlar då och då !? (oftast med all rätt) Och det blir säkert värre när det finns barn med i bilden ;)skriva av sig i sådana stunder kan hjälpa, mycket!

    2009-03-13 | 21:13:36
  • Kajsa säger:

    Vad fin ny design du har!!!

    2009-03-13 | 21:17:17
  • Evelina säger:

    Snygg design!

    Men vi kanske ska ta återträffen nu i sommar, som vi hade tänkt ha förra sommarn när tre av oss hade småttingar :)

    2009-03-13 | 21:59:28
    Bloggadress: http://chocko.blogg.se/

Kommentera inlägget här: