Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Mammaträff och sömntutan

Kategori: Allmänt

NU har det varit mammaträfff här. Vi blev inte så många då folk antingen flytt Vilhelmina eller har magsjuka.
Vi hade det mysigt på hallgolvet bland leksaker och stök och jag tog en kaka för mycket till fikat. Olivia hade innan folk kom sovit i 3 timmar så jag tänkte hon skulle vara superalert men hon lekte lite sen ville hon mest mysa hos mig och typ halv tre däckade hon och sover än så det känns som att hon sovit hela dagen. Undrar just vad det innebär för natten.
Nästa gång blir hos Anna så ni vet.

NU borde Lillegris och hans far StoreGris komma hem närsom så då blir det middag och sen lek innan sovning.

SEn när ERika kommer hem blir det träff här också så jag får någon hjälp att påbörja min hårblekning. Eller nej jag ska ju för tusan inte bleka håret men försöka få det några nyanser ljusare inför sommaren så får solen sköta resten...

Baj baj

Kommentarer

  • Emily säger:

    Här har det varit tvärtom. Sedan 7.30 imorse har Nikki sovit en timme bara. Hon är väldigt trött nu men måste hålla sig vaken till tidigast 19, annars blir det jobbigt inatt.

    2009-03-02 | 17:41:26
    Bloggadress: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här: