Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Gråter några tårar...

Kategori: Allmänt

Jag fick detta kortet från Rikkis nuvarande ägare. Tror ni han har det toppen där borta eller!! :) men oj vad jag började sakna honom när jag fick se honom. Helst nu när det är så tomt utan Meggie. Jag skulle vilja ha tillbaka honom :p

(För er som inte vet så fick Rikki flytta pga att han tyckte sig få för lite tid då barnen kom. Han är den bruna långhårige)

Om jag kunde skulle jag säga till alla att inte skaffa hund före barn. Det beror ju såklart på ras och sånt också men Rikki då som var van att ligga i famnen och sitta i mitt knä tyckte det blev för stor föränfring när barnen kom. Hade vi däremot tagit honom efter barnen hade han ju aldrig varit van annat.

Kommentarer

  • Fia säger:

    Helt ärligt vet jag faktiskt inte riktigt :) Det blir typ ett läkarbesök å nå genomgångar etc.. Antar att man ska träffa nån psykolog/kurator också.. Men återstår ju att se.. Återkommer på bloggen när jag vet mer :D

    2009-03-11 | 18:07:00
    Bloggadress: http://fiabergqvist.blogspirit.com/

Kommentera inlägget här: