Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Fullspäckat!!

Kategori: Allmänt

Så var dagen snart slut och en del har vi hunnit med. Förmiddagen ägnades åt städning och diverse tråkiga saker innan vi efter lunch vandrade ned till Johanna på mammaträff. Det var så sjukt fint där hemma att jag fick ont i magen av ångest över mitt eget hem. Trollet var heller inte på så lustigt humör så det var synd. Efter att ha ätit pför mycket av den goda panacottan så la jag Trollet i vagnen och gick hem till mamma med henne och sen vidare till träningslokalen tillsammans med Eva..
Visst är man lite ringrostig då det är några år sen men det kändes som jag hade rätt bra koll på hur man gjorde diverse övningar.
Idag blev det biceps, axlar och bröst och nu är jag heöt jäkla slut i armarna, Olivia väger flera kilo extra.
MEN så roligt och skönt det känns att vara igång igen, jag tycker om att träna med vikter.
Imorgon blir det ben och mage.

Nu blir det palt och sedan försöka fördriva tiden så ungarna skuttar isäng någongång så jag kan slänga mig i soffan och se på Cityakuten!

Börjar vara äckligt nervös nu och vill att lillasyster ska klämma ut bebisen som jag längtar så efter. Så liten den kommer vara och så STOR Trollet kommer bli. Sen när B börjar jobba igen ska jag övetala henne att hålla till här så jag får snusa ofta.
Igår när vi la oss så hade min telefin slut på batteri så jag slog av den och la bort den för att ladda den idag men fick svår panik när jag insåg att då kunde jag missa sms från henne om hon åker iväg så jag gatt kliva upp, leta reda på laddaren och stoppa in det innan jag fick sova.....

Just ja...palt var det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: