Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Bloggtorka

Kategori: Allmänt

Helgen har varit så stillsam och händelselös att jag inte ens har brytt mig om att blogga.
Lillegris har varit i fjällen med mormor och morfar och fångat sin första fisk och lyckan är total. Han borde komma hem på några timmar.

Igårkväll lyckades jag få Magnus att lägga sig i soffan med mig för att se Robinson. Jag har inte sett de senaste säsongerna som varit men jag måste säga att avsnittet igår var riktigt spännande och jag längtar till nästa lördag. Med all bajs som är på TV nu har jag saknat att ha något  att följa så jag hoppas det fortsätter bra. Roligt att M också tittar så man kan diskutera med någon.



Och ust ja...Trollet sov från 19.00-06.30 med ett litet gnål efter tutten på hela natten. Visst är det tungt att kliva upp halv sju men hon har ju sovit 11,5 av sina 12 timmar så man kan ju inte begära så mycket mer.

Nu ska jag slita med M ut på promenad.

Kommentarer

  • lisa säger:

    Vilka söta kläder hon har !

    2009-03-22 | 11:43:03
  • syster säger:

    visst är det klänningen hon fick av jag o benny?

    2009-03-22 | 11:48:06

Kommentera inlägget här: