Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Blir aldrig less på

Kategori: Allmänt

den älskade hallon-smoothien. Sen Tandla tipsade om denna vet jag inte hur många hundra gånger jag gjort den.

En påse/förpackning hallon (ca 300gram)
1 dl kesella (Den smalare såklart)
4dl mjölk
1-2 msk strösocker (Jag tar 1)

Den är bäst och när jag var gravid drack jag nog varje kväll och även när en kompis var gravid och jag tipsade henne så blev den deras kvällsgotta :)

Inte den nyttigaste i smoothieväg men att den är så god överväger...

Kommentarer

  • tella säger:

    jag tycker den verkar nyttig :) kesella är ju fullt av proteiner! den där ska jag testa

    2009-03-05 | 06:33:44
    Bloggadress: http://tellas.blogg.se/
  • Tandla säger:

    haha den där hade jag glömt ;-) Men håller med om att den e jäkligt god :-D

    2009-03-05 | 19:45:01

Kommentera inlägget här: