Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Ännu en dag

Kategori: Allmänt

utan bebiskusin. Käka mer ananas syster!! ;) Nu måste den börja på komma ut för jag har gått och blivit såååå bebissugen igen redan så jag behöver en bebis att gosa med så det kanske stillas ett tag till. Plötsligt känns nästa jul vansinnigt långt bort. Men det kommer och den som väntar på något gott....

Jag önskar jag kunde få gå o lägga mig ikväll och när jag vaknar imorgon är all snö borta och träden håller på knoppar sig, fy satan vad jag är less på vintern. Ja jag kan nog säga att jag hatar vintern!
Jag köpte denna åt Trollet idag, en heldress att ha si sommar. Den var ny med lappar kvar för överkomliga 40kr.
(Den med giraffen på alltså)


Hon har börjat ropa ma ma ma nu när hon vill att man ska ta upp henne :) Det låter inte riktigt som hon har koll på att säga just ordet mamma men hin säger det bara när hon är ledsen och vill upp så kanske hon har en liten aning. Jakob håller ju på träna henne att säga mamma så kanske hon snappat upp lite.

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att bli väckt av ett sms som säger att lillasyster är påväg. Fast då kommer jag inte kunna somna om..hmm..men det gör inget en sån gång.

God Natt!


Jo just ja! Det är ingen som har en husvagn att låna ut en vecka (15)?!

Kommentarer

  • lisa säger:

    Husvagn, vars ska ni då ? :)

    2009-03-26 | 08:09:33
  • lisa säger:

    Jaha, vad synd.. Hoppas ni får tag i en husvagn då!Det kanske är dags att ni bygger en egen stuga brevid dem då eller något. De blev jag och tomas tvungen att göra, eftersom jag är allergisk.

    2009-03-26 | 08:41:05

Kommentera inlägget här: