Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Underbara lördag

Kategori: Allmänt

Vilken helt fantastisk dag det varit!!

Det började med sovmorgon och efter det var det lite bråttom att göra oss klara för att hina med inlandsbanan. Jakob tyckte det var superkul att åka tåg. När vi kom fram till Storuman mötte M och Trollet upp oss och sedan strosade vi runt och myste med vårrullar, munkar, vatten och en massa gotta. Jakob åkte den värsta av karusellerna som fanns där. Barnkarusellerna ville han inte alls. "Men mamma, jag är en stooor kille".
När vi kommit hem åt vi lättmiddag sen drog jag och Jakob ut på en mopperagg. Hur mysigt som helst.
Trollet var trött ikväll men Jakob sitter frotfarande uppe och äter chips....men snart ska han lägga sig också.

Jag har rivit mintchoklad över några päronhalvor som jag ska stoppa i ugnen och äta glass till.
Japp...jag drunknar snart i mitt eget fett men lyckas inte göra något åt det. Jag är en sån där dumskalle som K.M inte gillar ;)

baj baj

Kommentarer

  • maydotter säger:

    Ha ha! Jag vet exakt hur svårt det kan vara. Det tar tid... och det är först efter 6 månaders regelbunden träning som "faran" för att trilla tillbaka är över.



    Själv har jag varit på gymmet en gång på två veckor =) Så jag är inte alltid någon ängel själv!

    2009-06-28 | 07:34:43
    Bloggadress: http://www.ikerstinsmage.blogspot.com
  • lisa säger:

    Jag förstår ingenting, du är ju jätte smal! Men träning är kul så visst ska man träna men drukna i fett på din lilla LILLA kropp, haha vilket skämt ;) Hoppas ni får en bra dag!

    2009-06-28 | 09:10:27
  • Tandla säger:

    Av de bilderna jag såg när ni var på stranden finns där nada fett.. sluta upp nu :)

    2009-06-28 | 12:18:50
  • lisa säger:

    I dag tog jag mod till mig och for till badviken med william. Men inte såg jag dig där!

    2009-06-29 | 16:57:11

Kommentera inlägget här: