Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Tyst som i graven...

Kategori: Allmänt

men jag har inte så mycket att förtälja...
Vi solar och har det bra. Vi är ute hela dagarna så på kvällen är man slut på.

I år ska jag vara riktigt duktig på att plocka bär har jag bestämt så jag hoppas det blir hallonår iår...det har ju varit dålig de senaste åren. Jag ska plocka hallon, jordgubbar och blåbär och göra massvis med hemkokt saft, det är ju den allra godaste!

Bjuder på några bilder från dagarna som varit sen ska vi äta jordgubbar och grädde.

Förhoppningsvis sol och bad imorgon igen...







Trollet vägrar ha skorna på fötterna men har dom mer än gärna på händerna och kryper runt.









Kommentarer

  • kajjan säger:

    vilket snyggokök, fått i 1-årspresent?

    2009-06-25 | 21:44:37
  • lisa säger:

    Ni verkar ha haft några riktigt härliga dagar! Nu behöver vi inte vara så avundsjuka på eva längre ;)

    2009-06-26 | 18:20:50

Kommentera inlägget här: