Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Snart är det dags...

Kategori: Allmänt

snart smäller det för Trollivia. Jag hoppas hon får mycket nytt och spännande eftersom hon är så dödligt less på alla sina gamla saker. Kör nog på med bullbak imorgon, kakor på onsdag och en bärpaj och tårta på torsdag.
Hon mår förresten mycket bättre ´nu, penicillinet har gjort sitt jobb.

En vecka kvar till semestern också men som det känns just nu hade jag lika gärna kunnat jobba....jävla pissväder! Då det inte går att vara ute så står ammsugning, skurning och klädtvätt på schemat idag. Sen ska jag göra en skaldjurspaj tills pappan i huset kommer hem.

Hejs...

Kommentarer

  • lisa säger:

    Vad tiden går fort !

    2009-06-15 | 11:01:21
  • Anonym säger:

    Hörde att du ska jobba med min syster i morgon. Hoppas det går bra!

    2009-06-15 | 17:13:43
  • Anonym säger:

    min present kan bli lite sen. Den ligger på mitt bord men jag har en monsterspindel i förrådet där jag har inslagningspappret så jag kommer inte in där... ska köpa radar och spreja imorgon!

    2009-06-16 | 22:16:50

Kommentera inlägget här: