Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Sjukdom och skit...

Kategori: Allmänt

Har inte haft tid och ork att skriva senaste dagarna. Trollivia vaknade natten till igår och ville bara inte sova utan bara gnällde. När jag gick in till henne var hon het som en kamin. Hela natten med feber och hela dagen igår. Inatt har det varit hyfsat men kl 5 imorde när hon var så ledsen gick jag in till henne och återigen var hon glödhet. Jag iddes inte bråka med henne utan tog henne till oss där jag satt och strök och försökte trösta. Hon har ingen ro alls i kroppen. Hon var så trött att hon bara tippade men så fort ögonen slog igen så började hon sprattla och vara jätte ledsen. Det är så jobbigt när man inte vet vad som är fel. Är hon gnölig och ledsen just för att hon har feber, man blir ju som helt matt och ledsen då. Eller är hon ledsen för att hon har ont någonstans? Och vart? Tänderna? Huvudet? Öronen?
Har hon feber kommande natt också så åker jag in med henne imorogn så får dom ta en snabbsänka på henne.

Pissvädret som är gör en inte heller på bättre humör direkt...jag blir så jävla less!

Jaja...lägger in några bilder från de senaste dagarna..













Trött Jakob somnade på golvet


Sjuk Trollivia


Fortfarande sjuk















Kommentarer


Kommentera inlägget här: