Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Jamen äntligen

Kategori: Allmänt

ÄNTLIGEN en riktig sommardag. Jag jobbade natten som var men kunde bara inte sova då jag visste att det var strålande sol ute så jag ställde klockan och klev upp strax före 12, sen har vi varit ute hela långa dagen! Så fantastiskt underbart...bortsett fårn all hemskt mygg och knott. barnen är riktigt illa bitna....Trollet har 4 st småbett nästan på samma ställe i pannan så hej vad hon blödde. Sista natten inatt sedan är det semester och jag hoppas verkligen att vädret bara blir ännu bättre. Tog ju rätt kort semseter den här sommaren så jag ska ta några veckor till i sept tror jag och sedan sparar jag barndagarna så att jag tar ut ledigt hela nästa sommar istället då Trollet är lite större. Nu ska jag natta barn och sedan invänta klockan så jag får fara på jobbet....




















Kommentarer

  • kajjan säger:

    Sötungar! Visst var det en härlig dag idag. Vi har också vart ute hela dagen, Bella fick ta sig ett dopp i badpoolen=)Men hon stod mer utanför än i haha! HAde ni en bra midsommar? Kram

    2009-06-21 | 23:28:30

Kommentera inlägget här: