Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Regnrusk

Kategori: Allmänt

och inget att göra!
Det känns som attd et är höst ute, inte den minsta sommarkänsla alls.
Fast jag längtar till den riktiga hösten då det blir rött och gult och mörk så man får tända ljus på kvällarna.

Fredag idag och det betyder att efter vi sprungit rundan ikväll ska vi förstöra hela skiten med film och rabarberpaj!

Men nu ska det stekas raggmunkar!






Så här ser trollet ut när hon "busskriker". hon vrålar rakt ut och spänner samtidigt fingrarna.


Min finaste Jakob!


Återigen, se fingrarna.









Jag väntar på ett spännande mail....så nu ska jag gå och fortsätta vänta :)

Kommentarer

  • lisa säger:

    Är det "hund mail" ? :) Jag är nyfiken på hur det går!

    2009-07-27 | 17:45:01

Kommentera inlägget här: