Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Inhandlat

Kategori:

regnkläder till Trollet. Hittade dom så billigt på Tradera och knappt använda så jag slog till direkt.



Nu behöver hon bara ett par stövlar...det gör ju Jakob med så vi drar nog till Granngården imorgon.

Usch...satt o tänkte på hösten och vintern som kommer och får lite panik. Det är roligt att köpa de kläder man inte måste köpa men mest bara jobbigt när det är kläder man måste köpa.
Båda barnen behöver ju då stövlar...vinteroveraller...vinterskor...handskar...fleecedress och en del annat.
Dock blir nog overallerna inga problem då jag köper samma som Jakob haft tidigare för den har varit super. Hn får en ny grön och Trollet får en skrikrosa/svart. Trollivias pälsmössa borde passa än men Jakob behöver ny...och skor som är det allra värsta jag vet att köpa till barnen......H U V A !

Kommentarer

  • Ea säger:

    Jaaaa! Det tycker jag absolut att ni ska göra. Vore hur roligt som helst! :)

    2009-07-12 | 20:37:21
    Bloggadress: http://www.erikalundgren.com
  • Ea säger:

    Nej, så får det verkligen inte bli.



    Se till så att ni behöver shoppa en massa också så kan vi kombinera, shopping på dagen och fest på kvällen. Bakis dagen därpå ;).

    2009-07-12 | 20:57:45
    Bloggadress: http://www.erikalundgren.com
  • Hannah säger:

    neeej men det är ju skita kul och handla kläder.:D Du skulle ha varit till Västerås i början av oktober, då är det klädbytardagarna. Begagnade barnkläder och huuuuuur billigt som hälst.

    i våras köpte jag en Didrikson vinteroverall till dex för 80:- nästan helt ny. jag sak ner i höst längtar såååå mycket.:) det är årets höjdpunkter.:P

    2009-07-13 | 19:48:33
    Bloggadress: http://mittstoralillaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här: