Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Yeey

Kategori:

Jag har nu skaffat mig en bärsele som ska vara underbar att bära med. Hade svårt att bestämma mig för sjal eller sele för ett bärdon vill jag ha men det blev en sele eftersom jag kunde köpa den av snällaste tremeningen Christine.
Blir toppen att ha de dagar hon är extrm på att bara ska bäras som tex om hon är sjuk. Och på tex Åselemarknaden blir det toppen att ha den då jag har lärt mig att vagn är INGEN höjdare på marknan. Man kommer oftast ingenstans och vill man intill ett stånd får man lämna vagnen och det vill man ju inte.

Här finns bilder på ERGOS. Min är svart med rött foder som den på andra raden uppifrån.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är nominerad på min blogg :)

    2009-01-14 | 17:48:15

Kommentera inlägget här: