Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Vad händer??

Kategori:

Fick nyss springa o hämta in trollet som låg ute på altan i sin vagn....jag bryter ihop. Hon har alltså sovit 35 minuter då. Jag vet inte vad det är som händer men den stora räddningen nu när hon sover så illa på natten har varit att hon kunnat ta igen liiite av det iom att hon sovit 2-2,5 timmar på förmiddagen men så för några dagar sedan började hon vakna efter en timma redan vilket resluterade i att hon blev ett värre monster än jag kunnat tro var möjligt! Och nu vaknar hon alltså efter 35  min och är egentligen så trött att hon var värre påsar under ögonen än vad jag har men att somna om går inte......det här blir jue n jävligt bra dag. JAG VILL BÖRJA JOBBA NU!

Båda barnen har nu så mycket kläder att dom lätt klarar sig till våren så vi har bestämt att spara så mycket som möjligt ur deras feb, mars o april barnbidrag och sen åka till Umeå i början på Maj och göra en storshopping inför sommaren med shorts, t-shirts, linnen, kjolar, klänningar, solhattar, kepsar, sandaler och gympadojjor mm....det blir kul!

Nää...jag måste väl gå antar jag...jag som precis fått sätta ned arslet...

Kommentarer

  • Ea säger:

    Hoppas att du kan försöka igen på en liten stund och att hon somnar om då. Annars får du promenera som jag. Backe upp och backe ner :).

    2009-01-22 | 10:32:35
    Bloggadress: http://stronzata.blogspot.com
  • Ea säger:

    Om du håller på att gå åt vid 12:30 så ska jag hämta upp Johanna utanför henne då och dra en promenad + Second Hand. Haka på om du vill :).

    2009-01-22 | 10:56:12
    Bloggadress: http://stronzata.blogspot.com

Kommentera inlägget här: