Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Tagit tjuren vid hornen

Kategori:

Jag har beställt en baddräkt nu. Jag har vägrat förlja med till badhuset då Magnus och Jakob varit och det känns fortfarande gruvsamt men för barnens skull så ska jag nu skit i mig själv och följa med. Trollivia har ju aldrig varit på badhuset så det blir spännande.  Skulle helst ha en söt baddräkt på henne men dom är väl inte bajssäkra så det får väl bli å köpa en såndär badblöja.

Jag hittade denna i Ellos på 70% rabatt så 75 kronor kostade den. jag är inte noga på det viset. Ingen kommer ju ändå se baddräkten, alla kommer bara gapa åt mina fettolår som skaver ihop, min mage som guppar och min gigantiska röv som ramlar ut ut baddräkten.

Kommentarer

  • Insanity säger:

    Äsch, jag tycker inte du ser ut att vara fet och "fläskig" på bilderna jag har sett av dig.



    Tror du kommer bli jättesnygg även i baddräkt :D

    2009-01-09 | 09:58:27
    Bloggadress: http://litetu.blogg.se/
  • Diana säger:

    Förstår prescis hur du känner dig ang oviljan att besöka badhus. Fast mina problem är helt tvärtom, känner mig för smal (och "hängig" :-/)... Aldrig är man nog nöjd, alltid något. Vi får bita ihop, tror det flesta på badhuset känner lite likadant..



    Ang potträningen, så har vi låtit henne vara utan blöja hemma och det har funkat hyffsat bra med pottan, lite olyckor sådär men det får man ju räkna med. Men nu så har hon helvänt och vill inte sitta på pottan längre... Ska nog införskaffa en sådan snarast, kanske fungerar bättre? Hur länge höll ni på innan er kille blev iaf helt torr på dagen?



    Oj nu blev detta ett milslångt inlägg...

    2009-01-09 | 19:31:56
  • Tandla säger:

    Nu räcker de, ok jag har bara set kort på dig men sluta! du ska inte tänkta så om dig själv och du är INTE allt det där du säger i detta inlägg.

    Så tyst me dig nu :)

    2009-01-09 | 19:35:19

Kommentera inlägget här: