Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Sommmardrömmar

Kategori:

Åhh vad jag längtar efter att få köpa sommarkläder till Trollivia!! Det ska bli så kul att få köpa lite flickigt!
Blir det lika varmt som vanligt så blir det väl mest bara tröja o blöja iof men oj vad jag ska köpa linnen, shorts, cykelbyxor och allt sånt. Jag som är besatt av att köpa mössor längtar efter att få köpalite olika solhattar o kepsar.
Om man bara hade vetat storlek hon kommer dra då men det är så svårt att veta om hon klivit över till 86/92. Det är iallafall slut med bodies då. Min gräns för att använda body går vid ett år...sen blir det bara bökigt med av och påklädning. ´

Mammaträff idag..skoj skoj men man ser ut som en levande död  med dom svullna svarta påsaran under ögonen så egentligen borde jag gomma mig hemma under soffan.
HIttils har kvällarna o nätterna blivit som drömmar jämfört med hur dom var förut. Detta efter att vi slutat med plommonen. Lilla Trollet får uppenbarligen tokont i magen om natten av  dom. Från att ha vaknat 10ggr på kvällen och ibland inte somnat om mer och sen hela natten så sover hon ungefär från läggningen till ca 03, vaknar till och får tutten eller kommer till vår säng och sover vidare.

Nu ska jag svulla lite mer kladdkaka....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: