Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Sängdags..

Kategori:

nu ligger båda barnen tillslut. Det känns som att det varit en halvlång dag idag.
Ang öppna föris så står det så här på Vilhelminas hemsida:

Öppna förskolan startade i januari 2008

En mötesplats för alla barn med hemmavarande föräldrar eller annan vuxen. Öppettider: Måndag o Onsdag kl 12.30-15.30, Tisdag o Torsdag kl 08.30-11.30 Plats: Pingstkyrkans källarlokal (ingång från gaveln mellan kyrkan och hyreshuset) Ansvarig: Carina Danielsson

Så jag hoppas det stämmer. Marlene du vet väl?

Jaja...nu blir det WoW..



Den underbara älgpyjamasen som när jag kom hem med den fick både Magnus och mig att skaka på huvudet i tron att den var alldelens för stor. Men hon skulle ju kunna ha den när hon blir ett iallafall tänkte vi. Naturligtvis när jag provar den så passar den ju precis och inte så mycket mer....man blir så storleksblind.

Kommentarer

  • Marl säger:

    jag har inte den blekaste aning. Jag är ju inte hemmavarande förälder vettu ;)

    Jag har aldrig varit dit.

    2009-01-28 | 23:20:52
    Bloggadress: http://ajkju.blogg.se/
  • lisa säger:

    Jag tror att det stämmer, malin brukar vara där på tisdagar och torsdagar . Liksom sara för då kan de fara hem och äta lunch sen .

    2009-01-29 | 17:59:27

Kommentera inlägget här: