Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Lite dött

Kategori:

på bloggfronten just nu men har inte så mycket att skriva om så. Vi håller på med datarummet nu. På torsdag kommer de nya tapeterna så vi ska försöka hinna riva, spackla och slipa nu i veckan. Olivia försöker krypa på riktigt nu och Jakob är mest bara söt!




Olivias hår har toktvärvuxit men det går inte få med på bild. Hon hade ju så tunnt fjäderlätt hår som blont hår brukar vara men nu är det långt och tjockt. Det har bara pangvuxit.


Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Men gu va håret har vuxit!!! Såg det direkt! =) Va kul! Bellas bara minskar, Hon är ju snart helt kal...=/ Lite lååånga LJUSA strån fram i luggen och mitt på skallen, sedan är det som glest förutom i nacken då det är mörkt och mycket! =)Haha sere ju för skoj ut. Nu har sömnen gått till sig igen! Puh! Skönt. Vi har ju till o med testat eget rum. Jag o D har blitt så tjocka att vi håller på att snarka ihjäl oss...hmmm, Bellan blir störd av det! Men det kändes/känns vemodigt att ha henne så långt borta!=( Få se hur jag ska klara det då jag är själv hemma på veckorna? Och nu fick jag sådan klåa i fingrarna att jag vill göra hennes sovrum uppe (direkt) Nununu! När mammaträff??? Ha du hört nåt?

    2009-01-06 | 22:27:46
  • Ellin säger:

    Jag vet inte hur vi lyckats. Förut sov dom (mest Kelvin) aldrig längre än till sju. Men nu under jul har vi väl lyckats vända på dygnet litegrann. En dag sov dom till halv 11. Han vaknar ju vid 7 och dricker välling men sedan somnar han om igen.

    2009-01-07 | 05:53:52
  • Hanna säger:

    Nja, sover & sover :)



    Hon är jättelätt att lägga nu, somnar på typ 2 minuter bara, men hon vaknar rätt ofta under nätterna istället. Kanske är dags att lära av nattätningen, men samtidigt känner jag mig lite lat & tänker att hon kanske slutar självmant när hon är redo. Ja, jag vet fan inte.

    2009-01-07 | 08:57:22
    Bloggadress: http://johannasfunderingar.blogspirit.com
  • Ea säger:

    Men såååå söt och så fint hår. Me like frisyren också måste jag säga. Hann aldrig förbi den där rackarns affären med väggdekorationer tyvärr :(. Gör det nästa gång om du fortfarande är intresserad men med nya tapeter blir det nog tillräckligt nice ändå.

    2009-01-07 | 09:36:25
    Bloggadress: http://stronzata.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Hur lång är Olivia?

    Men Rasmus har inte åt upp lika mycket som han bruka göra..



    Fredagkväll gäller det..

    2009-01-07 | 13:06:40

Kommentera inlägget här: