Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Fredag = BRAdag

Kategori:

Ja idag har det liksom bara varit en lättsam bra dag.  Trollet har varit ovanligt snäll, visst gnäller hon men idag har det inte alls varit som andra dagar. Jakob har varit på bra humör och vi har pysslat och lekt. Just nu ligger han däckad i soffan så han får väl göra det någon kvart sen måste han upp för att inte kvällen ska bli galen. Vi satt o pratade framför TV:n och sen pang får jag hans skalle på armen, då har han somnat och tippat omkull. Ikväll blir det chipsmys med honom när Trollet somnat.

Trollet ja....hon har det inte lätt, det är ju så att man får dåligt samvete över att man håller på bli galen av hennes gnäll. Jag upptäckte ju idag att det är visst inte bara den nya lilla tanden i nederkäken som kanske stör henne utan även 2 st i överkäken!!
3 tänder i ett svep måste vara rätt jobbigt!  Så nu har hon 5 st.


Lägger pärlplatta


Pangar älgen i skogen utanför


Spanar in storebror


Fundersam? Förvånad? Galen?


Bus


Lekstund


Trollivia


Ser obekvämt ut...


Krypa?

Kommentarer

  • Elin säger:

    Jo, jag hade lockat håret. Men innan kvällen var slut hade jag nästan inga kvar. =)



    Jag har köpt mössan i någon butik i sundsvall. Minns ej vad den hette. Men jag har sett att man kan köpa dom på nätet. Bla. har jag sett att det finns nya på tradera. =)

    2009-01-31 | 12:50:21
    Bloggadress: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: