Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Badpremiär

Kategori: Allmänt

Idag har varit en helt vanlig lördag bortsett från att jag o Trollet följde med Pappa o Jakob på badet. Usch vad jobbigt det var att stroppa ut i den där baddräkten men barnen hade så roligt och det är ju det man får tänka på. trollet tyckte det var superspännande och badade nästan en timma utan att ens se trött ut.

Många glada nyheter har jag fått på sistonde..många bebisar blir det ;)
Och tråkiga nyheter också och jag vet fasen inte vad jag ska göra....frustrerande...

Nu har jag börjat längta rätt ordentligt efter liten kusin...men snart är det ju mars. Jag har ju ingen bebis längre...hon är ju så stor Trollet så det blir mysigt att få mysa och snusa på en bebis som man sen kan bara ge tillbaka igen :)

Nu ska dom äntligen snaaaaaart sova...underbart! Jag älskar kvällen mest på hela dagen just nu..japp...jag står för det...jag älskar dom inte mindre bara för att jag tycker dagarna är rätt långa och kämpiga just nu...

Baj baj...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: