Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Världens vackraste barn

Kategori:

dom bor då på Örtstigen 49! Det är ett som är säkert!!


Nybadad i nya sockar, nya skitsnygga baggyjeans och ny apfin rosa tröja.
(Han har visst dragit i byxorna där bak därav ser det ut som världens blöjrumpa)


The TROLL!

Nu sover hon redan, tro fan det med en sån bajsnatt!!
Jakob ville se FUTURAMA så jag ska alltså passa på att plocka undan, bädda sängar, sopa i köket och tvättat kläder.
Sen idag blir det Öppna Föris, jag vet att Angela skulle dit iallafall så någon känner man ju...

Baj baj

Kommentarer

  • Ea säger:

    Hejdu :). Jag och Johanna pratade om att följa med dig på Öppna föris och kanske kommer vår babysimskollega Hanna också. När är det?

    2009-02-04 | 08:59:30
    Bloggadress: http://stronzata.blogspot.com
  • Hannah & Dexter säger:

    hej, är lite seg på att skriva tillbaka..hur går det med era nätter? våra är under kontroll vaknar 2-3 gånger nu bara...men det känns ändå som förmånga. måste försöka sluta amma på nätterna nu, börjar vara lite jobbigt. ungen har ju snart 7 tänder, det gör lite halv ont ibland. men jag vette tusan hur jag ta mig till väga. han bara skriker o gapar hur jag än gör.



    Sen hade ja tänkt höra hur när och var det är mammaträffar vet ju att det är på måndagar men sen vet ja inge mer...klarar inte av att inte umgås med nån måste komma ut å träffa lite folk.

    /Hannah

    2009-02-04 | 22:26:50
    Bloggadress: http://mittstoralillaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här: