Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Utmanad ja

Kategori: Allmänt

hade ju glömt att jag var utmanad. Brukar inte haka på dessa utmaningar så ofta ;)


Fyra tv-program som jag brukar se på:
  • Oprah Winfrey
  • Miami Ink
  • Top Model
  • 2 1/2 män

Fyra saker som jag gjorde igår:

  • Pussade mina barn
  • Grät 
  • Städade
  • Grät igen

Fyra saker som jag längtar till:

  • Till sommaren
  • Tills lillasyster får sin bebis
  • Tills Olivia alltid sover hela nätterna
  • Till nästa sommar då jag ska köpa valp

Fyra saker som står på min önskelista:

  • Nytt smink
  • Hårpermanent
  • Att lyckas bli smal
  • En natts god sömn
Fyra saker som jag tycker om att göra:
  • Umgås med mina barn
  • Sova
  • Spela World Of Warcraft
  • Shoppa

Fyra saker som jag avskyr:

  • Vårt kök
  • Vårt badrum
  • Att jag inte får jobba natt framöver 
  • Att det är vinter

Fyra saker som jag åt igår:

  • Semla
  • Korv
  • Apelsin
  • Kålrot


Jag utmanar:
Eva
Lisa
Maria
Marlene

Kommentarer


Kommentera inlägget här: