Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Ny vecka

Kategori: Allmänt

tänk att trots att man går hemma så är måndagar den värsta dagen känns det som. Inget vidare roligt väder idag men det blir noh en längre prommis sen så vi får röra på oss.
Jag känner mig äckligt pigg idag. Vi la oss kl 22 och Trollet vaknade inte för välling försen kl 05.30, då hade hon sovit sen kl 19. Skönt. Efter välling så sov jag och hon vidare till 08.  Jag hade egentligen planerat att gosa ned mig med henne i sängen nu till vilan men jag är så pigg så jag duschade istället och hon sover ute.
Borde både städa och tvätta...golven behöver desperat skuras.

Får som sagt se om jag dyker upp på mammaträffen idag eller inte.
Nu ska jag försöka trycka ned mitt stubblugg jag har sen amningen.

baj baj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: