Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Morgonstund har guld i mun..

Kategori: Allmänt

vilket jävla bullcrap!

Igår var det allafall klädvisning hos Helena Steward och min beställning bestod av en snygg vårmössa till trollet. En grå med stor svart stjärna på. Naturligtvis fanns det fika till förbannelse och att jag sa till mig själv innan jag kom in "LÅT BLI FIKAT" spelade ju ingen roll. Det var bara en kvinna där inne med tillräcklig karaktär att låta bli och det var ju Erika såklart.
Knäpp som jag är satt jag mest och spanade in Elin. Tänk om jag fick se ut som henne efter att ha kalvat 2 gånger. Lång och smal och med skitsnygga kläder. Exakt den stilen jag skulle vilja ha.
Fy fan vad skönt dt ska bli att börja jobba och få en riktig inkomst igen...att kunna köpa något åt sig själv så gott som närhelst man hittar något...

Jaja...nu ska jag och Jakob äta rostade mackor och dricka te.

Jag längtar till fjällstugan....undrar om vi ska ta och dra upp nästa helg...så myyysigt.

Kommentarer

  • Evelina säger:

    duu, jag såg bitringen du hade skrivit om tidigare i din blogg finns på tallen, men du har säkert redan sett det? :)

    2009-02-27 | 18:08:03

Kommentera inlägget här: