Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Mitt i veckan

Kategori: Allmänt

Fy fan vad jag har frysit inatt. Tillslut hade jag både täcket och överkastet på och DÅ blev det varmt varm o skönt. Idag verkar det docj vara lite mildare ute i jämförlse med igår.

Onsdag idag och på schemat står nu att vika bort tvätt, dammsuga, få åp ungarna kläder, duscha, käka lunch o sen öppna föris. Dock tror jag tyvärr Trollet kommer vara trött o tjurig där eftersom hon bara kommer sova en halvtimma ute i vagnen. Jag hade gärna gjort en repris på igår men det går ju inte idag då storebror är hemma. Vi la oss ju som jag skrev igår i storsängen o sov. Jag trodde vi skulle vila hennes vanliga lilla halvtimma men 1,5 timma senare vaknar jag av att Magnus kommer em på lunch så jag klev upp och Trollet sov ändå lite till. Det var inte illa att få sova 1,5 timma bara sådär.

Jaja..kläder och dammsugning var det.

Blev ju påmind av flickorna att jag ju inte heller hade solbrillor till trollet och det är ju så bra att ha nu när vårsolen snart förhoppningsvis kommer fram oftare så vi fixade det också. Trollet fick ett par lite mer vanliga bågar eftersom både hon och jag hatar pilotbågar ;)







Kommentarer

  • christine säger:

    vart har ni hittat solbrillorna?? finns det barnbrillor i lilla villis? :) jag skulle behöva ett gäng jag också.. =) Vilka dagar äre öppet på öppna föris? tänkte om jag skulle ta med mig mina troll dit nån dag. det var länge sedan vi var dit då dem börjar bli så stora :)

    2009-02-18 | 09:28:16
  • Hanna säger:

    Ja, gillar man Elton John var ju dessa bågar ett bättre val... ;)

    2009-02-18 | 11:42:25
    Bloggadress: http://www.johannagronlund.com
  • Kajsa säger:

    Men coola bruttan! Hahaha Gu va dom ska fundera varför dom helt plötsligt ser allt i grått/lila (eller vad man nu har för färg på glasen) =)

    2009-02-18 | 19:47:28

Kommentera inlägget här: