Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Lugn och ro...

Kategori: Allmänt

i huset nu. Båda barnen ligger och det är så tyst så tyst....
Dagen har varit full av göromål och bus! Hela huset är storstädat, ag tillomed skrubbade upp leksakerna i badkaret....ungarna har varit full fart på och en massa kort har vi tagit :)
En av mina högsta drömmar just nu förutom att Trollet ska sova bättre är att få ett fint kort på dom tillsammans som jag får hänga i hallen i den stora IKEA-ramen....suck...det är banne mig omöjligt!











Jag var förresten till tandis igrå...inga hål!! Underbart!

Nu....wow...sen tidig kväll!
Najt najt!


Kommentarer

  • Marie säger:

    Hej. Halkade in på din blogg, måste få fråga vart "flyt grejen" som ni har i badkaret är köpt nånstans?

    2009-02-09 | 12:02:36
    Bloggadress: http://mittlivsommammamarie.blogspot.com
  • josefine säger:

    jag undrar detsamma...

    2009-02-09 | 17:29:50

Kommentera inlägget här: