Maroschka

En småbarnsförälders vardag

kväll

Kategori: Allmänt

Jag gillar kvällar...då är dagen äntligen slut.

Nu ska jag ut i garaget och upp på orbin...jippie..typ.

Var ju då förbi hårfixarna och kom fram till att jag nog ska vara drastisk och göra mig väldigt ljushårig igen som för många många år sen. Det var ju lättare sagt än gjort. Mitt hår är ju färgat sen många år och då krävs det avfärgning i minst en timma vilket kostar 500kr/timma och sedan tyckte dom inte jag skulle göra det tvärblont utan slinga det mycket och ofta typ och slingningen kostr ca 400-500kr/gång också.  Då jag väldigt gärna vill tatuera in Olivias namn och göra en fin tatuering av det innan sommaren så får det gå före.  Men för att behöva avfärga så lite som möjligt så tyckte domatt jag kunde börja med att köpa vanligt slingmedel på affären och slinga utav helvete. Så det hade jag tänk vi kunde pyssla med hemma hos mig någon mammaträff ;) Jag är inte så bra på att dra ut håret genom den där jäkla hättan.

Några kort från ikväll. Jg hittade Jakobs gamla KRYP-strumpisar. Det är inget jag tycker någon ska lägga ned pengar på eftersom det där halkskyddet varken gör till eller ifrån....dom kryper när dom klurat ut det. Men vi gatt ju testa dom för gamla minnens skull.


Lilla TROLL!














Hom ser heöt galen ut i håret men det är för att hon svettats :P Ikväll blir det badning.







Kommentarer

  • Ea säger:

    Gud så söt!



    Slingningen är för övrigt inga problem om du har kaffe :).

    2009-02-11 | 08:40:18
    Bloggadress: http://stronzata.blogspot.com

Kommentera inlägget här: