Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Helgslut

Kategori: Allmänt

Så var det söndag igen och snart är helgen slut. Tråkigt...
Igår tog jag trollet i vagnen och gick en dunderpromenad medans pojkarna var ¨på badhuset. Riktigt skönt var det och påvägen hem gick jag in på Domus och handlade 2 kassr som jag kånkade med mig också på vägen hem.
Jag var ju tvungen att köpa ny saft för den vi köpte smakade vidirigt. Tror minsann det var i Erikas blogg jag läste om den där jordgubb/vattenmelonsaften..HUVA. Nej tacka vet jag Apelsin/Mango saften....kan dricka hur mycket som helst.

Idag blir det entill redig prommis eftersom temperaturwn verkar bli mildare o mildare. Måste förbi tallen oh väga alla paket med kläder jag sålt på TRADERA så jag kan tala om vad jag vill ha i porto.


Baj baj..

Kommentarer

  • eva säger:

    har du ingen köksvåg bara?

    känns ju krångligt att måsta dra med sig allt för att få det vägt...



    och på baksidan av frimärkena så står det ju hur många som behövs!

    2009-02-15 | 11:02:14
    Bloggadress: http://blogg.passagen.se/evisaur
  • Maydotter säger:

    På postens hemsida så finns en portoguide med vikter och mått med tillägg för skrymmande.

    2009-02-15 | 13:38:47
  • Helena säger:

    inget rumbokat idag!

    2009-02-16 | 09:40:01

Kommentera inlägget här: