Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Badstolen

Kategori: Allmänt

är köpt på Barnens Hus tror jag det var för er som undrade det men finns både att beställa från nätet och säkert på typ babyland och så också.

Mammaträffen idag var lika trevlig som vanligt och tur är ju det.

Nu är jag trött som attan och ska krypa isäng och hoppas på att få sova iallafall 2 timmar innan Trollet sätter igång.

Eftersom hon snart inte ska sitta i sitt babyskydd mera (aaahhh vad stor hon är min donna) så ska ju hon få ta över Jakobs bilstol och han får en ny och då blir det denna:


Om den kan ni läsa HÄR

Kommentarer

  • Ea säger:

    Badstödet finns även att köpa på Babyhörnan numera :). Om inte min kamera hade havererat så hade jag kunnat hjälpa dig med barnbilden. Du håller och roar och jag knäpper :). Sov så gott!

    2009-02-09 | 22:06:27
    Bloggadress: http://stronzata.blogspot.com
  • Ea säger:

    Hejsan svejsan!

    Jag ska inte hem i helgen så det går inte. Vi åker nog inte hem förrän sista helgen i februari :(.

    2009-02-10 | 08:51:39
    Bloggadress: http://stronzata.blogspot.com

Kommentera inlägget här: