Maroschka

En småbarnsförälders vardag

En helt vanlig måndag...

Kategori: Allmänt

Idag har vi gjort absolut ingenting alls! Eller jo vi var ju ute och köpte en julklapp...bara ca 5 kvar då. Men det hör som till julen att vara ute i sista minuten.
Inte mycket har hänt sen jag tog min lilla vila. Huset var påväg att säljas men köparen fick ett stort ekonomiskt bakslag så det sket sig och nu i juletider är det inte en själ som orkar fundera på hus så det står stilla.
Nu verkar Olivia ha fått göra en skrikfri bajsning vilket alltid är trevligt med tanke på hur magen jävlas med henne nu för tiden...


Jakob har upptäckt att lego är riktigt kul

 

Trollivia kör med knoppussel men dom är visst för enkla nu så vi får se vad tomten kommer med.

 

 

 

Är nu näst intill helsäker på vart det är en bebis på G...väntar på avslöjandet och håller tyst tills dess ;) och ja....jag ÄR avundsjuk..nästan så det värker :p

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

  • Hanna säger:

    Kul att du är tebaks, ger mig mer att göra nu när jag är ledig så ofta!



    Nu blev jag också jättenyfiken, hoppas du skvallrar till mig sen då du vet mer! :) Jag lever ju i tristess & får aldrig veta nåt kul, måste verkligen tam mig ut & träffa folk snart.



    Hoppas vi träffas alla efter jul förresten, vi får styra upp det!

    2009-12-21 | 20:09:52
    Bloggadress: http://www.johannagronlund.com
  • Ea säger:

    Vad? Vem? Herregud att du alltid ska vara så kryptisk i dina blogginlägg! :D

    2009-12-21 | 20:29:02
    Bloggadress: http://www.erikalundgren.com
  • Evelina säger:

    Välkommen tillbakas! :)

    2009-12-22 | 11:15:02
    Bloggadress: http://evelinaalmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här: