Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Två flugor i en smäll...

Kategori: Allmänt

Sitter och småskrattar lite när jag surfar runt på tradera för att se om jag hittar något fynd.  En del verkar satsa på att slå 2 flugor i en smäll och både få ett plagg sålt men även annonsera ut sig själva som någon slags kontaktannons. Varför skulle man annars istället för att fota linnet på golvet eller iallafall om man har det på ha en BH under och då ta kortet framifrån ta ett kort på sina megatuttar, utan BH och med kameran ovanför huvudet....?! Det är ju som bara pinsamt uppenbart hur gärna man visar upp sig...

Ja..det är vad jag funderat på under morgonen och nej, jag är inte avundsjuk ;) Hellre mina tomma taxöron än tuttar som ser ut som dom fan ska explodera om dom skulle råka ta i något....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: